▶️ကားပျက်တဲ့ ည◀️ ⛔gay sex story စ/ဆုံး⛔

တေဇာတစ်ယောက် ပဲခူးအမြန်လမ်းမပေါ်ကနေ့ ရန်ကုန်ကို ပြန်လာခဲတယ်"""" !!!မိုးရာသီဆိုတော မိုးတွေကလည်း သည်းထန်စွာရွာနေတယ်းးးးးး ^^^မိုးတွေကလည်း ပိုပိုရွာချလာတယ် ကားတောင်ဆက်မောင်းဖို့ခက်နေတယ်းးးးး """လေတွေလည်းတိုက် မိုးတွေလည်းရွာနဲ့ ပဲခူးအမြန်လမ်းမမှာကျွန်တော် တစ်ယောက်ထဲ အရမ်းလည်းကြောက်လှန့်နေမိပြီးးးးးးးး !!!ကျွန်တော်လည်း ကားကိုဖြည်းညှင်းစွာလေးဘဲမောင်းလာခဲတယ် လမ်းတွေကလည်း သိပ့်မတွေရဘူး းးးးးးး !!မောင်းနှင်းလာတဲ့ ကျွန်တော်ကားလေး စက်ထိုးရပ်သွားတယ် ဘာလုပ်ရမှန်းမသိတောဘူး ကားစက်ပျက်သွားပြီး အိမ်ပြန်ချင်စိတ်နဲ့ ပဲခူးရုံးကနေပြန်လာတာအဖော်လည်းမပါ အခုတောအခက်တွေပြီးးးးးးးး ```အဝေးပြေးကားလမ်းမကြီးဆိုတော ကားတွေကလည်းရှား အချိန်ကလည်း (၉)နာရီကျော်လောက်ရှိပြီး ကျွန်တော်လည်း ကားပေါ်ကမဆင်းရဲဘူး လူကလည်းပျက် မိုးကလည်းအရမ်းရွာနေတော အရမ်းကြောက်နေမိပြီးးးးးးးးးးး !!!ဒေါက်းးးဒေါက်းးဒေါက်းးးကားမှန်ခေါက်သံကြောင့် အရမ်းတုန့်လှူပ်သွားတယ် ဘုရားစာတွေဘဲရေရွတ်နေမိတယ် းးးးးးးးးးး `````ကျွန်တော်ကြောက်ကြောက်နဲ့ မော့ကြည်မိလိုက်တယ် မိုးကာအနက်လေးနဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်အသားရည်ကလည်းခပ်လတ်လတ်နဲ့ မျက်နှာကတောသိပ့်မမြင်ရဘူး မိုးကာဝတ်ထားတော ကျွန်တော်လည်း သူပုံကြည်ရတာ ရိုးသားမဲ့ပုံလေးဆိုတော ကားတံခါးချပေးလိုက်တယ်းးးးးးးးးးးးးးးးး ^^^^အကို ကျွန်တော်ဘာကူညီပေးရမလဲဗျ"" `````ဟိုလေ အကိုကားစက်ပျက်သွားလို့ အကိုလည်း ဘာမှမလုပ်တက်လို မိုးလည်းအရမ်းချုပ်နေပြီးဆိုတော ကားပြင်ဆရာတွေလည်းလှမ်းခေါ်ဖို့အဆင်မပြေလိုညီ""""" ```````အခုကအရမ်းမိုးချုပ်နေပြီး မိုးကလည်းအရမ်းရွာနေတယ် အကိုဒီညကျွန်တော်တိုအိမ်မှာဘဲ ဒီညအိပ်လိုက်ပါလား မနက်မှကားပြင်ဆရာတွေခေါ်ပြီး ပြင်ခိုင်းလိုက်လိုရတယ်းးးးးးးး ``````ဟိုလေးးးး ဟို အားနားစရာကြီးညီရယ်းးးးးးး ရပါတယ် ကျွန်တော်လည်းကားပေါ်ကဆင်းပြီး ကားလော့တွေသေချာချလိုက်တယ် ခုနကကောင်လေးက ဆိုင်ကယ်စက်နိုးလိုက်တယ် သူဆိုင်ကယ်ပေါ်တက်ခိုင်းတယ် ကျွန်တော်လည်း သူဆိုင်ကယ်နောက်ကလိုက်သွားခဲတယ် (၁၅)မိနစ်လောက်မောင်းလိုက်တာ သူအိမ်ရှိတဲ့ ရွာလေးကိုရောက်လာတယ်းးးးးးး အိမ်ထဲကကောင်မလေးတစ်ယောက် ပြေးထွက်လာတယ် အကိုနောက်ကျလိုက်တားးးးး ကျွန်တော်ကိုမြင်တော သေချာသိုက်ကြည်နေတယ်........ ဖြူရေ ဒီအကိုက လမ်းမှာကားပျက်နေလို့ မိုးကလည်းအရမ်းရွာနေတာ တစ်ယောက်ထဲ အမြန်လမ်းပေါ်လူပြတ်နေတောအဆင်မပြေဘူး အဲ့ဒါကြောင့်ဒီညဒီမှာအိပ်ခိုင်းမလိုဖြူရေးးးးးးးးး ကောင်မလေးကချက်ခြင်းပြုံးသွားပြီး ဖော်ရွေစွာကြိုဆိုတယ် းးးးး အကို အထဲဝင် လာလာ အကို ကျွန်တော်လည်းကောင်မလေးနောက်လိုက်လာလိုက်တယ် းးးးးးးးးး အကိုဒီမှာခနထိုင်နော် ညီမပုဆိုးသွားယူလာပေးမယ် အကိုအဝတ်တွေကစိုနေပြီးးးးးး ကျွန်တော်လည်း ခေါင်းလေးဘဲညှိတ်ပြလိုက်တယ် ခုနကကောင်လေးလည်းဆိုင်ကယ်သိမ်းပြီးအိမ်ထဲဝင်လာတယ် ခနကြာတော ခုနကကောင်မလေးထွက်လာတယ် ပုဆိုးနှစ်ထည့်ယူပြီး ကျွန်တော်နဲ့ဟိုကောင်လေးကိုပုဆိုးထုတ်ပေးတယ် အဝတ်နှစ်ထည့်ရောပါလာတယ် ကျွန်တော်လည်းသူပေးတာဝတ်လိုက်တယ် ကျွန်တော်အဝတ်တွေနဲ့ ဟိုကောင်လေးအဝတ်တွေကို အဲ့ကောင်မလေးကအဝတ်တွေကို ဆွဲယူပြီးသွားလှန်းတယ် းးးးးးး ကျွန်တော်လည်းအရမ်းအာနာတယ် းးးရပါတယ်ညီမ အကိုလုပ်လိုက်မယ်းးးးး ရတယ်အကို အေးဆေးနေသာသလိုနေ ညီမကအိမ်ရှင်လေ ဧည်ဝတ်ကျေရမှာပေါ့ ညီမတိုတောသူတွေက ဧည်သည့်ဆိုနွေးထွေးစွာဆက်ဆံရမှကျေနပ်ကျတာ းးးးးးးးး ကျွန်တော်နဲ့သူတိုရီမောစွာနဲ့စကားပြောနေကြတယ် ခနနေတော ကောင်လေးကပြောတယ် ခုနကကောင်းမလေးကသူမိန်းမတဲ့ အသက်က(၂၂)လေ ကျွန်တော်နဲ့အသက်အတူတူဘဲ သူနာမည်ဖြူနှင်းဝေ ကျွန်တော်နာမည်ကတော ညီညီနိုင်ပါအကို းးးးးးး ဟုတ်ညီ အကိုနာမည်က ဝေဖြိုးအောင် အကိုအသက်က၂၅နှစ် အကိုကရန်ကုန်မှာနေတာ အခုကပဲခူးရုံးမှာ အစည်းဝေးလာလုပ်ရင်းနဲ့ပထမကသူငယ်ချင်းတွေပါတယ် သူတိုက ပဲခူးမှာ ဒီညအိပ်ပြီး လျှောက်သွားကြမှာလေ အကိုကတောအိမ်မှာလုပ်စရာအလုပ်ရှိလိုစောစောပြန်မယ်ဆိုပြီးထွက်လာတာ အခုတောတစ်ယောက်ထဲတိုင်ပတ်နေရော းးးးးးးးးးး ကျွန်တော်နဲ့ညီညီစကားတွေပြောရင်း ရင်းနှီးမူတွေရလာခဲတယ် ခနကြာတော ဖြူနှင်းထွက်လာတယ် အကိုတိုထမင်းစားကြမယ်လာ ဖြူထမင်းဝိုင်းပြင်ပြီးပြီး းးးးးးးး လာအကို ထမင်းစားမယ် းးးးတော်ပြီညီ အကိုမစားတောဘူးနော်းးးးး လာပါအကိုရယ် လာစားကြမယ်ညီမတိုနဲ့အတူတူစားမယ်နော်းးးးးး ညီညီနဲ့ဖြူတိုလင်မယားကအတင်းခေါ်တာနဲ့လိုက်သွားလိုက်တယ် ထမင်းစားဝိုင်းမှာလည်း စကားလေးတစ်ပြောပြောနဲ့ ထမင်းစားဝိုင်းလေးပြီးသွားခဲတယ် ညလည်းအတော်မိုးချုပ်နေတော အိပ်ဖို့အခန်းစီစဥ်ပေးကြတယ် ကျွန်တော်အတွက် တောအိမ်လေးဆိုတော ကုတင်တွေမရှိပေမယ် စောင်အထူးတွေခင်းပေးထားတော နွေးနေတယ် သူတိုကပြောတယ် အကိုကဒီအခန်းမှာအိပ်တဲ့ လိုအပ်တာရှိရင်သူတိုကိုလှမ်းခေါ်ပါဆိုပြီးပြောတယ် သူတိုကဘေးအခန်းမှာရှိတယ်လိုပြောတယ် းးးးးးးး သူတိုလည်း သူတိုအခန်းရှိရာထွက်သွားခဲတယ် ကျွန်တော်လည်း အိပ်ရန်ပြင်ဆင်လိုက်တယ် ဒါပေမယ် သိတဲ့အတိုင်းဘဲ နေရာသိစ်အိပ်ရာသစ်ဆိုတော တော်တော်နဲ့အိပ်မပျော်ဘူး ည(1)နာရီတောင်ကျော်နေပြီး ရေလည်းဆာလာတာနဲ့ ရေထသောက်ဖို့အိပ်ယာကထွက်လာခဲလိုက်တယ် းးးးးးး ""အားးး အားးး.••••• ""ကျွန်တော် အံ့အားသင့်သွားတယ် ကျွန်တော်ဘေးကအခန်းကအသံထွက်လာတာ ကျွန်တော်လည်း အခန်းဘက်ကိုဖြည်းဖြည်းလေးလျှောက်လာလိုက်တယ်းးးးးး ^^^အား ကိုဖြည်းဖြည်း အားးးကိုရေနာလိုက်တာ အားးးးအာ အ အားးးးးး
ဟင့် ကျွန်တော်စိတ်တွေ ဂယိုးဂယိုင်ဖြစ်လာတယ် အားးးးကိုရေ့ နာလိုက်တာ အားးးးးးးအပါးပါးပါးးးးအားး အင့် အင့် ဘုတ် ဘုတ် အားး အားးးးး အမလေး ကို့ရယ် အင့်ကွာ အားးနာတယ် အားးးးအူးး ရွှီ့ အားး အဟင့် အားးးးအင့် ကျွန်တော် အခန်းတံခါးရှေ့ကအပေါက်သေးသေးလေးကနေ့ ချောင်းကြည်နေမိတယ် ""ညီညီနဲ့ဖြူနှင်းတိုရဲ့ လိုးပွဲဆင်နွှဲနေပုံကိုကြည်ပြီး ကျွန်တော်စိတ်တွေဒယိမ်းဒယိုင်း ဖြစ်နေခဲတယ် ကြက်သီးမွှေးညှင်းလေးတွေထလာတယ် လက်ကအမွှေးလေးတွေလည်း ထောင်လာတယ် ........ ""အားးးးဟီးးးအားးးအူးးအူးးးအားးးအသံတွေကတစ်ဖြည်းဖြည်း ပိုကျယ်လာတယ် ညီညီလည်း သူညာဘက်လက်ဝါးနဲ့ ဖြူနှင်းပါးစပ်ကို ပိတ်လိုက်တယ် အသံတွေအရမ်းထွက်လာမှာဆိုးလိုးးးးးးးးး အားးအုးးးအးးးအားအုအုးးးးအားးးညီညီလည်း သူငပဲကြီးနဲ့ အသေကုန်းစောင့်စောင့်လိုးနေတယ် ညီညီရဲလီးကြီးကအကြောတွေတစ်ပြိုင်းပြိုင်းထနေတယ် တုတ်ခိုင်းတင်းမာနေပြီး သူမိန်းမဖြူနှင်းအဖုတ်ထဲကို လီးကြီးနဲ့အပြည့်ထိုးထည့်ထားတယ်းးးးးးးး အားးးးအားးး အုးးးအုးးးးအားးးး အမေရေ အားးးးးကိုတော်ပြီကွားးးအားးး အရမ်းနာနေပြီး အားးးဖောင်းးးဖောင်းးးဒုတ်ဒုတ်းးးးအားးးအူးးးအီးးအားးးးဖောင်းးးဖောင်းးးးးညီညီလည်း သူမိန်းမခြေထောက်နှစ်ဖက်ကို သူလက်နှစ်ဖက်နဲ့ကိုင်ပြီးအပေါ်မြှောက်တင်ထားလိုက်တယ် ခြေထောက်နှစ်ချောင်းအပေါ်မြှောက်တင်ထားတော သူမိန်းမဖြူနှင်းစောက်စီကြီးက ပြူးပြဲထွက်လာတယ် အဲ့ချိန်မှာ ညီညီလည်း သူမိန်းမရဲ့ပြူးထွက်နေတဲ့ အဖုတ်ကြီးထည့်ကို အကြောပြိုင်းပြိုင်းထပြီးတုတ်ခိုင်မာကြောနေတဲ့ လီးဒစ်ကြီးနဲ့စောင့်ထိုးပြီး လိုးခွဲနေတယ်းးးးးးးးးး အားးးအူးးးးအူးးးအမလေးးးအားးးးရွီးးအီအအားးးးးအမေရေ အားးးးကိုတော်ပြီးလို့ အရမ်းနာနေပြီးး အားးးးးးအီးးးအားးးးဖောင့် ဖောင့် ဖောင့် ဖောင့် ဒုတ် ဒုတ် အင့် အင့် အားးးးအူးးးးအင့်ကွာ အင့်ကွာ အားးးးအူးးးးဟီးးးအားးးးအူးးးးအားးးးအမေရေ အားးးးးးးအချက်ပေါင်းများစွာ စောင့်စောင့်လိုးခွဲနေတယ် ပတ်ဝန်းကျင်မှာဧည်သည်ရှိနေတာတောင် သတိထားမိရဲ့လားမသိဘူး အားးးအူးးးးရွီအီးးအူးးးးအားးးးးးးနာရီဝက်ကျော်လောက်အချက်ပေါင်းများစွာ ဖြူနှင်းအဖုတ်ကြီးကိုစောင့်စောင့် လိုးနေတယ် ညီညီတစ်ယောက် ချွေးသီတွေထလာပြီး သိပ်မကြာခင်မှာဘဲ လိုးပွဲ တစ်ညတာပြီးဆုံးသွားတယ် ​တေဇာလည်း ချက်ချင်းအခန်းပြန်အိပ်ချင်ယောင်ဆောင်နေလိုက်တယ် သူတိုလည်းရီလိုက်မော့လိုက်နဲ့ စကားပြောနေကြတယ် ခနကြာတောအိပ်ပျော်သွားတယ်ထင်ပါတယ် ဘာအသံမှမကြားရတောဘူး ​တေဇာကတော ခုနကမြင်ကွင်းကိုမြင်ထားတော အိပ်လိုမပျော်ဘူး ဖင်တွေလည်းယားယံပြီးကျိန်းစက်လာတယ် တေဇာ သူလီးကိုသူဖိချေနေမိတယ် ခုနကမြင်ကွင်းကိုပြန်မြင်ယောင်ပြီး ဂွင်းထုလိုက်တယ် အဲ့တောမှ သူလည်း သုတ်ရည်ထွက်သွားပြီး နေလိုထိုင်လိုအဆင်ပြေသွားတယ် ကျွန်တော်လည်း အိပ်ငိုက်လာတာနဲ့မှေးပြီးအိပ်ပျော်သွားခဲတယ်းးးးးး အော်အီအီအွတ်🐔🐔🐔 အော်အီအီအွတ် 🐔🐔🐔 အော်အီအီအွတ် 🐔🐔🐔🐔 မနက် မိုးသောက်ချိန်ရောက်တော ကြက်တွေလည်းတွန်းကြူးနေတယ် ကျွန်တော်လည်းအိပ်ပျော်သွားလိုက် လန့်နိုးလာလိုက်နဲ့ သူများအိမ်မှာအိပ်တာဆိုတော သေချာလေးအိပ်မောမကျဘူးဖြစ်နေတယ့် မနက်(၄)နာရီကျော်လောက်ဘဲရှိသေးတယ် မျက်လုံးကအိပ်မရတောဘူးးးးးးးးး မိန်းမရေ မိန်းမ ကျွန်တော်နားထဲခေါ်သံကြားလိုက်ရတယ် ကျွန်တော်လည်းငြိမ်နားထောင်နေလိုက်တယ် ဖြူရေ မောင့်ထန်လာလို့ တစ်ချီလောက်ဘုရအောင်ကွာ......... အို့းးးးဘုရားရေ ကျွန်တော်နောက်တစ်ကြိမ်မျက်လုံးပြူးသွားတယ် ညီညီကတော်တော်ထန်တာဘဲ ထန်ဆိုBoyတွေက မနက်မိုးလင်းပြီးဆိုတာနဲ့ လိင့်စိတ်ကအထွတ့်အထိပ့်ပါဘဲ လီးတွေကလည်းထောင်မတ်နေတာဘဲ မနက်ပိုင်းသာ ဖင်ခံလိုက်လိုကတော အီစိမ့်သွားမှာအသေချာဘဲးးးးးးးးးး တော်ပြီးရှင့် ကျမအိပ်ရေးမဝသေးဘူး လုပ်ချင်နောက်မှလုပ်တောဆိုပြီး အော်လိုက်တယ် ညီညီလည်း ဆက်မပြောတောဘဲ ငြိမ်သွားတယ်းးးးး ခနကြာတော ညီညီအပြင်ထွက်သွားတယ် ကျွန်တော်လည်း ဖုန်းလေးကိုဘဲဆက်ကိုင်ပြီးသုံးနေလိုက်တယ် ညီညီလည်းဘယ်ထွက်သွားလဲမသိဘူး သေးကလည်းပေါက်ချင်လာတယ် ရွှာပိုင်တွေဆိုတော အိမ်နဲ့အိမ်သာကခပ်ဝေးဝေးရယ် မိုးကလည်း မလင်းတစ်လင်းလေးဆိုတော သေးထပေါက်ဖို့အပြင်ထွက်လာခဲလိုက်တယ် းးးးးးးး အိမ်သာရောက်မှာ တံခါးလေးကိုအမှတ်တစ်မဲ့ဆွဲဖွင့် မိလိုက်တာ😳😳😳 အို့ ဘုရားးးး ညီညီးးး ဟာ ဟို့ အကို ဘယ်လိုရောက်လာတာလဲ သူလည်းလူမရှိလောက်ဘူးဆိုပြီးတံခါးမပိတ်ထားဘူးထင်ပါတယ် ကျွန်တော်လည်း နည်းနည်းရင်တွေတုန်တက်သွားတယ်း အိမ်သာထဲမှာ ဂွင်းထိုင်ထုနေတယ် ကျွန်တော်လည်းကြောင်တောင်တောင်ဖြစ်သွားသလို့ သူလည်း ထိတ်လန့်သွားပုံရတယ် တံခါးကိုညီညီကဆွဲပိတ်ဖို့လုပ်လိုက်တယ် ကျွန်တော်လည်းတံခါးကိုပိတ်မရအောင်လက်နဲ့ဆွဲထားလိုက်တယ် ဟာ အကိုဘာလုပ်တာလဲဗျ? ?? ကျွန်တော်လည်းစိတ်မထိန်းနိုင်တာနဲ့ ကျွန်တော်သူကိုအမှန်တိုင်းဖွင့်ပြောလိုက်တယ် ညီညီဘုတာအရမ်းခံချင်နေတဲ့စိတ်ကြောင့် ညီညီကိုပြောပြလိုက်တယ် ညကသူမိန်းမနဲ့လိုးနေတဲအကြောင်းပါ ထည့်ပြောလိုက်တယ်းးးးး ညီညီလည်း ပထမကအံ့အားသင့်သွားပေမယ် ခနကြာတော ရီလိုက်တယ် ဟဟ အကိုကကျွန်တော်ဘုတာခံချင်တာလား စောစောကမပြောဘူး အချိန်တွေကကုန်တောမယ်အကိုရားးးး ကျွန်တော်ကိုညီညီအဲ့လိုပြောလိုက်တော နည်းနည်းအတင်းရဲသွားမိတယ် အခုအချိန်ရသေးတာဘဲ ညီညီရယ် အကို့နဲ့ Sexဖြစ်ကြရအောင်နော်းးးးးး ညီညီလည်း အိမ်သာထဲကထွက်လာပြီး ကျွန်တော်လက်ကိုဆွဲခါ လယ်ကွင်းဘေးနားကချုံးလေးရှိတဲ့နေရာခေါ်လာတယ် းးးး ကဲ့အကို ကျွန်တော်လည်းလိုးချင်နေတာနဲ့အတော်ဘဲ ဖြူနှင်းကလည်းပေးမလိုးဘူး အကို့ကိုဘဲလိုးတောမယ်းးးးးး ကျွန်တော်လက်ကိုစောင့်ဆွဲခေါ်လိုက်တယ် ပြီးတော် ကျွန်တော်မျက်နှာကိုလက်နှစ်ဖက်နဲ့ကိုင်ပြီး နုတ်ခမ်းကိုကစ်စပေးတယ်😋😋 ပွက် ပွစ် ပွက် အား နုတ်ခမ်းကိုကိုက် လျှာလေးကိုစုပ် အားး အားး ကျွန်တော်စိတ်တွေ အရမ်းကိုထန်လာတယ် ညီညီက သူလက်နဲ့ ကျွန်တော်ပုဆိုးကိုဆွဲချွတ်လိုက်တယ် ပြီးတော လက်ခလယ်နဲ့ ကျွန်တော်ဖင်ကိုနိူက်ပေးနေတယ်းးးး အားး ရွှီးး အားးးအမလေးညီညီရယ် အားးးးအာ မရတောဘူး အားးအရမ်းထန်နေပြီးကွာ အားးးအပါးပါးပါးးးးရွှီးးးးးးအီးးးးး ကျွန်တော်လည်း ညီညီပုဆိုးကိုဆွဲချွတ်လိုက်တယ် နှစ်ယောက်လုံးက အတွင်းခံဝတ်မထားတော အလွယ်တကူချွတ်ယုံဘဲလေ အားးးးးးးး္္္္္ အမလေးညီညီရယ် အားးးးလိုးပါတော အားလက်ကြီးနဲ့မကလိပါနဲ့တော မခံနိုင်တောလိုပါ အားးးးးးအားးးးးအူးးးးးရွှီးးးအားးးးးးကျွန်တော်ကိုဖင်ကုန်းခိုင်းလိုက်တယ် ကျွန်တော်ခါးကိုကိုင်ထားတယ် သူလီးဒစ်ကြီးကိုမထည့်ခင် ကျွန်တော်ဖင်ထဲကို တံတွေးထွေးချလိုက်တယ် ချောချောချီချီဝင်အောင်ထင်တယ် အားးးးးညီညီလည်း သူလီးဒစ်ကြီးနဲ့ ကျွန်တော်ဖင်ထဲကို စောင့်ထိုးထည့်လိုက်တယ်းးးးးး အားး အားးး အားးး အီးးးးအားးအမလေးး ပါးပါးပါး အားးးးးးး နာလိုက်တာ ညီညီရယ် အားးးးရွှီး အားးး ဖောင်းဖောင်း ဖောင်း အင့်ကွာ အားးးအူးးးးးးးးအင့်အင့် အူးးးအားးးးဒုတ်ဒုတ် အားးးးးးးအမလေးလေး အားးးးးးအင့်ကွာ အား အား အား အားး အ အအီး ဗွက် ဗွက် ဖောင့် ဖောင့် အားးကျွန်တော် ဗိုက်တွေ့ထိုးထိုးအောင့်လာတယ် ပထမဆုံးခံစားရတာကြောင့်ထင်တယ် သေလောက်အောင် နာကျင်နေတယ် အားးးးအားးးးအီးးအားးးးးးးညီညီကတော သူမိန်းမအစား ကျွန်တော်ကိုအတိုးနဲ့ပေါင်းလုပ်နေသလားအောင့်မေ့ရတယ် အားးအီးးးအူးးအားးးအားးးအမလေး ဖြည်းဖြည်းစောင့်ပါညီရယ် အားးးးကျွန်တော်က အလိုးကြမ်းတယ်အကို ကျွန်တော်မိန်းမဆို ညားခါစကဆို ၁လလောက် အလူးအလဲခံနေရတာ ကျွန်တော်က ထန်ရင်ထန်သလိုလိုးပြစ်တာ နောက်မှ သူစပကနည်းနည်းကျယ်လာလို့ အရမ်းမနာတောတာ ဒါတောင့် ကျွန်တော်ကြမ်းလာပြီးဆိုသူသေမတက်ဘဲအော်ရတာ အမလေး ညီရယ် အကို့ကိုတောဖြည်းဖြည်းလိုးပါနော် အားးးအားးး ဗိုက်တွေအောင့်လာလိုပါနော် အားးးးအူးးး ခနသည်းခံလိုက်ပါအကိုရယ် ကျွန်တော်မနက်ပိုင်ဆိုအသေထန်တာ မနက်ပိုင်း ကျွန်တော်မိန်းမကပေးမလိုးဘူး သူကမနက်ပိုင်ဆိုမခံနိုင်လိုတဲ့လေ အားးးအားးး အင့်ကွာ ဖောင့် ဖောင့် အူးးးဗွက် ဒုတ် အားးးအီအီးအားးးးးးအူးအူးးအ အ အားးးးးးဖြည်း းးးအားးးးဖြည်းဖြည်းလိုးပါတောညီရယ် အားးးးကျွန်တော်ဖင်ကို ညီညီလက်နဲ့ ရိုက်လိုက် လိုးလိုက်နဲ့ သူအတွက်ကတော ကျေနပ်မူအပြည့်နဲ့ ကျွန်တော်ကတော အောက်ကအလူးလိမ့်ခံနေရတယ် လိုးခံရတာ တစ်ဖြည်းဖြည်းကောင်းလာတယ် အားးးးအီးးးးသေတောမယ်ညီရယ် အားးးးအားးးးအီးအီးးးးးး ညီညီကျွန်တော်ဖင်ထဲက သူလီးကိုဆွဲထုတ်လိုက်တယ် ပြီးတောကျွန်တော်ကိုဒူးထောက်ခိုင်းပြီး သူလီးကိုစုပ်ခိုင်းတယ် ကျွန်တော်ပါးစပ်ထဲ သူလီးကြီးက ပြည့်ကြပ်နေတယ် အူးးအူးး အားးအားးး အ့ အ့ အူးးဗွက့် ဗွက့် ဗွက့် အူးးအူးးအားးးအူးးးးးးး အီ့အီ့် ဗွက့် ကျွန်တော် ခေါင်းကိုကိုင်ပြီး သူကစောင့်စောင့်လိုးနေတယ် ကျွန်တော်ပါးစပ်ထည့်ကို သူလီးကြီးနဲ့စောင့်စောင့်လိုးနေတယ် ဖင်ကိုဘဲအသေကြုံးတာမဟုတ်ဘူး ပါးစပ်ကိုပါ အချက်ပေါင်းများစွာစောင့်စောင့်လိုးပြစ်တာ ကျွန်တော်ပါးစပ်ထဲမှာဘဲ သူသုတ်ရည်တွေထွက်သွားတယ် ပြစ်ကျဲနေတာဘဲသူတ်ရည်တွေက ကျွန်တော်မျက်နှာမှာသူသုတ်ရည်တွေရွှဲစိုနေတာဘဲ ကျွန်တော်လည်း ပါးစပ်ထည့်ကသုတ်ရည်တွေကိုထွေးမထုတ်ဘဲ ေသာက်ချလိုက်တယ် ညီညီနဲ့ကျွန်တော် အပေးယူမျှတစွာလိင့်ဆက်ဆံရင်ပြီးသွားခဲတယ် အိမ်ရှိရာပြန်လာပြီးမျက်နှာသစ်ရေချိုးအဝတ်စားလဲလိုက်တယ် မနက်ကြတောဖြူနှင်းလည်းနိုးလာတယ် ကျွန်တော်လည်း သူတိုကိုနုတ်ဆက်ရင်း ကားရှိရာပြန်လာလိုက်တယ် ညီညီလည်း ကားပြင်ဆရာကိုဖုန်းဆက်ခေါ်ပေးလိုက်တယ် ကျွန်တော်လည်း ညီညီနဲ့ဖြူနှင်းတိုလင်မယားကိုအထူးကျေးဇူးတင်ကြောင်းပြောပြီး ထွက်လာခဲလိုက်တောတယ် ကျွန်တော်ရင့်ထဲမှညီညီကိုအမြဲအမှတ်ရနေဆဲပါ ပထမဆုံး ပါကင်ဖွင့်ပေးသူမလို့ အသဲစွဲအောင်ချစ်မိခဲပါတယ်😘😘😘😘😘😘😘 ###################### Credit from Shwe Oo Daung

Post a Comment

0 Comments