သူကြီးသားမက်ဇီးကွက် နှင့် ရေထမ်းသမားဖိုးခွား စ\ဆုံး

နယ်မြို့လေးတစ်မြို့ရဲ့. ယောချောင်းနံဘေးကရွာလေးမှာ ကျနော်တို့ မိသားစု နေထိုင်ကြတယ်.... အဖေက သူကြီး အမေကတော့ ဆုံးသွားပါပြီ ကျနော် မှာ အမ၅ယောက်ရှိတယ် ၃ယောက်က တစ်ခြားရွာမှာ အိမ်ထောင်ကျနေတယ် တစ်ယောက်က တော့ရွာထဲကလူနဲ့ပဲ အိမ်ထောင်ကျတယ် အခုအိမ်မှာ အဖေရယ် မငယ်ရယ် ကျနော် ရယ် သုံးယောက်ထဲပေါ့...ငယ်ငယ်လေး ထဲက အမတွေကြားနေ့ခဲ့ရလို့လားမသိဘူး ကျနော် နဲနဲနွဲ့တယ် ရွာထဲက လူတေကတော့ အခြောက်လေးတဲ့ အချို့လူတေကတော့ ကျွန်တော်ကို ယဉ်ယဉ်ကျေးကျေး လေးတဲ့လေ အမျိုးမျိုးပေါ့ ...ပတ်ဝန်းကျင်ဆိုတာ.. လိုရင်တစ်မျိုးပေါ့...မလိုရင်အခြောက်ပေါ့..... ဟုတ်လည်းဟုတ်ပါတယ် ကျနော် ယောက်ျားလေးတွေကိုပဲ စိတ်ဝင်စားတယ်...ရွာကကာလသားတွေရဲ့ ခြေသလုံးကြွတ်သားတွေ လက်မောင်း သားတွေမြင်ရင် ကျနော် ရင်ခုန်ရပီလေ ဖိုးခွားအကြောင်းပြောရအုံးမယ်.... သူကရေထမ်းသမားလေ. ရွာထဲကရေတွင်းတွေက ဆားဓာတ်ပါလို့ သောက်လို့မကောင်းဘူးလေ ယောချောင်းရေကြတော့ လည်း မသန့်ပြန်ဘူး အဲ့ဒါနဲ့ ချောင်းစပ်လေးတွေမှာ လက်ယက် တွင်းလေးတွေတူးပြီး သောက်ရေခပ်ရတယ်လေ.. ဖိုးခွား က သောက်ရေခပ်ရောင်းတဲ့သူပေါ့...သူက ငယ်ငယ်လေး ထဲက ကျနော် နဲ့ကစားဖက်လေ.. ဖင်လိုးတမ်းလဲကစားဖူးတယ်.. ငယ်တုန်းကတော့ ဖင်လိုးတယ် ဆိုတာ လီးကိုဖင်ဝမှာတေ့ပီး အင့်အင့်အင့် ဆိုစောင့်ရုံပါပဲ အဲလိုနဲ့ ဖင်လိုးတာပေါ့ အဲလိုလုပ်တာကိုဖင်လိုးတာလို့ထင်ခဲ့တာ ကျနော် ၁၃နှစ်အရွယ် ထိပါပဲ..... တနေ့ အိမ်ကိုညနေမိုးချုပ်ချုပ်ရေပို့လာတော့.. ကျနော် တို့ ကောက်ပဲသီးနှံ တွေသိုလှောင်ထားတဲ့.. ဂူထောင်ထဲကနေ. ဖိုးခွား ကို လက်ပြခေါ်လိုက်တယ် အထာသိတဲ့ဖိုးခွားက ကျနော် နားရောက်လာတယ် အနားရောက်တာနဲ့ သူ့လီးကထောင်နေပီလေ ကျနော် စုပ်ပေးလိုက်တယ် စုပ်ထားတော့ သူ့လီးမှာ တံထွေးတွေပေနေတယ်လေ အဲ့ဒါနဲ့ အရင်လိုပဲ ကျနော် ဖင်ဝကို စောင့်တယ် စောင့်ရင်းနဲ့ မထင်မှတ်ပဲ သူ့လီးထိပ်က ဖင်ထဲကိုပြွတ်ခနဲ ဝင်သွားတယ် ...... အား....အမေ့...အာ...နာတယ်.. ပြန်နုတ်ပေး.. အား...အင်း...ထိပ်ဖူးလေးပဲဝင်သေးတာပါ ကျနော် အရမ်းနာနေပေမဲ့ သူကတော့.. အား..ရှီး...ကျွတ်..ကျွှတ်..အား..ရှီး..ကောင်းတာကွာ တော်ပီ တော်ပြီ ဆိုပီးကျနော်ထုတ်လိုက်ပီး ဖင်လေးကို လက်လေးနဲ့ပိတ်ပီး ညည်းနေတယ်လေ သူကလဲ အေးပါကွာ ငါနောက်တခါမှလုပ်တော့မယ်ဆိုပြီးထွက်သွားတော့တယ်... အဲလိုနဲ့ သူနဲ့ မတွေ့တာ တစ်ပတ်လောက်ရှိပီလေ သူနဲ့တွေ့တော့ လိုးကြအောင်လို့ပြောချင်နေတဲ့မျက်လုံးနဲ့ကြည့်နေတယ် ကျနော် လည်းခံကြည့်ချင်နေတယ်လေ အာနဲ့ ညလာခဲ့လို့ ပြောလိုက်တယ် ညရောက်တော့ ဂူထောင်ထဲမှာစောင့်နေလိုက်တယ် သူရောက်လာတော့ လုပ်ငန်းစကြတာပေါ့... စုပ်ပေးပြီး..သူကအရင်လို..ဖင်ဝကို တေ့ပီးစောင့်ချလိုက်တယ် အား..အမေ့...အား..ကျွတ်..ကျွတ် အင်း..အား...ရှီး ဗြစ်..ဗြစ်..ဗြစ်ဆို အရင်းထိဝင်သွားတယ်.. အား...ခနနေပါအုံး..မစောင့်နဲ့အုံး..နာသေးတယ် အာနဲ့ ခနနားပြီး..သူစောင့်ပါတော့တယ် ဖောင်း...ဖောင်း...ဖမ်း..ဖမ်း.. အား...အင်း...အား. အား...သူအချက်၂၀လောက်စောင့်ပီး ကျနော် ဖင်ထဲကို လရည်တေပန်းထဲ့လိုက်တယ် သူသုတ်မထိန်းနိုင်သေးဘူးလေ ပထမဆုံးလိုးတာဆိုတော့ ... ကျနော် လည်း အရမ်းနာခဲ့ပါတယ်.. သူ့ကိုကောင်းလားမေးကြည့်တော့..ကောင်းတယ်တဲ့ သားရေကွင်းနဲ့စည်းထားသလိုပဲဟာ စီးကြပ်နေတာပဲ စွဲညှစ်ထားသလိုကြီး ငါ့အကြောထဲမှာ တဖျင်းဖျင်းနဲ့ ကြက်သီးတေထရဲ့အထိပဲဟ နောက်တော့ သူလိုးတာကျွမ်းလာသလို ကြာလည်းကြာလာတယ် ကျနော် လည်းခံနိုင်လာတယ် ကျနော် တို့ လစ်ရင်လစ်သလိုလိုးဖြစ်ကြတယ်.. ကျနော် တို့အိမ်ရဲ့ မြောက်ဘက်နားမှာ ဘောလုံး ပုတ်ကွင်းရှိတယ်လေ ညနေပိုင်း ဆိုရင် ရွာထဲက ကာလသားတွေ အိမ်ထောင်ကျပြီးသား တောင့်တောင့်တင်းတင်း အကိုကြီးတွေ ဘောလုံး ပုတ်ကြတယ်လေ ကျနော် သွားကြည်ု့ပြီး သူတို့ပေါင်ကြားကညီဘွားကို မျက်စိအစာကျွေးရတာပေါ့..... ပုဆိုး ကို ခါးတောင်မြှောင်နေအောင်ကျိုတ်ထားပြီး အပေါ်အင်ကျီမပါတော့ အရမ်းကြည့်ကောင်းနေတယ် လေ ပေါင်သားအမြှောင်းကြီးတွေ ရင်အုပ်ကားကားကြီးတေကြည့်ပီး အရည်စိမ့်ရတဲ့အထိပါပဲဗျာ.....တချို့တလေ က ဘောလုံး ကန်ဘောင်ဘီဝတ်ထားတယ်လေ တောသားဆိုတော့ အောက်ခံဘောင်းဘီဝတ်လေ့မရှိဘူးခုန်ခုန်ပီး ဘော်လုံးပုတ် လိုက်တိုင်း လီးတန်က လှူတ်တုတ်တုတ်နဲ့ အသည်းယားတာ ပြေးစုပ်ချင်စိတ်တေမနည်းထိန်းထားရတယ်.. ချွေးထွက်လာတော့ ဘောင်းဘီ နဲ့အသားနဲ့ကပ်သွားပီလေ အမလေး အထင်းသားပေါ်လာတော့ ကျနော်မနေနိုင်တော့ပဲ အိမ်ပြန် ပြီးထုရပီလေ..... ညတည..... သုံးရက်လခုံးမျက်စဆိုသလိုပဲ.. လက မျက်ခုံးလိုကွင်းကွင်းလေးပဲရှိသေးတယ်လေ ကြယ်လေးတေကတော့ မှိတ်တုတ်မှိတ်တုတ်လေးလင်းနေတယ် ....တိတ်ဆိတ် တဲ့ ညတည ပေါ့.. အဲ့ညမှာ အမသီတာက အရင်နေ့ကနဲ့မတူပဲ တမျိုးဖြစ်နေတယ်....ထင်တဲ့အတိုင်းပဲ ရွာထဲက သူ့ရည်းစား လင်းထင်နဲ့ချိန်းထားတာလေ အဖေအိပ်တော့ တိတ်တိတ်လေး ဆင်းသွားတယ် အိမ်နောက်ဖေးက မကျည်းပင်အောက်မှာ ကိုလင်းထင်က စောင့်နေတယ် အမရောက်တော့ ဖက်ပီးစကားတေပြောလိုက် နမ်းလိုက်နဲ့ ဖက်လိုက်နဲ့လေ ကျနော် ကမကျည်းပင်နောက်ကနေချောင်းကြည့်နေတာလေ ခနကြာတော့... ကိုလင်းထင်က အမရဲ့နို့တေကိုချေနေပီလေ အမကလည်း မျက်စိ လေးမှိတ်ပီး ညည်းတွား နေတယ် နောက်တဆင့် ပိပိလေးကိုထိတော့ အမက သတိဝင်လားပီး ကို ကျမသွားတော့မယ် လာတာနဲနဲကြာသွားပီ အဖေရိပ်မိလိုက်မယ် နော် မရပါ လင်းထင်က ပိပိကိုကိုင်နေတယ် မလုပ်ပါနဲ့အကို သီတာကြောက်တယ်.. နော် လက်ထပ်ပီးမှလုပ်ပါနော်ဆိုပြီး ပြောရင်းနဲ့အိမ်ဘက်ကို ထပြေးသွားတယ်..... ဖီးအရမ်းတက်နေပီး အရှိန်မသေသေးတဲ့လီးကြီးကို ကိုလင်းထင်က ထုနေတယ်လေ .. ကိုလင်းထင်ဆိုတာကလည်း ညညကျနော်မှန်းထုနေရတဲ့ လူတေထဲမှာ တယောက်အပါဝင်ပေါ့.. သူက တောင့်တယ် အသားညိုတယ်.. အရပ်က ၅ပေ၈လောက်ရှိ တယ်.. အားကိုးချင်စရာကြီးပေါ့...ကျနော် အားကိုးချင်တော့ အဲ့ညမှာ ကျနော် အိုးကားရတော့မယ်လေ.. တအားထုနေတဲ့ကိုလင်းထင်နောက်ကနေ ကျနော် က..ကိုလင်းထင်လို့. ခေါ်လိုက်တော့ သူလန့်သွားပီး..ကျနော့်ကို..လှည့်ကြည့်လိုက်ပြီး မျက်လုံး ပြူး ပါးစပ် ဟသွားတယ်
မျက်လုံး ပြူးပီး ပါးစပ် အဟောင်းသားနဲ့လေ..ညီလေး မင်းဘယ်အချိန်ထဲက ရောက်နေတာလဲ.. အမ စရောက်ထဲက...ဟာ..ငါတို့လုပ်တာတေမင်းမြင်လား အကုန်မြင်တယ် အကိုထုတာလဲမြင်တယ်.... ကျနော် ပြောရင်းနဲ့ မျက်စိ က ကိုလင်းထင်လီးကိုကြည့်ပီး အာခေါင်ခြောက်လာတယ် သူကလဲ ကျနော် ကို စိုက်ကြည့်ရင်း ဂွင်းထုမပျက်ခဲ့ဘူး မကျည်းပင်ကိုမှီပီး ခြေကားကြီးနဲ့ ဂွင်းထုနေတဲ့ သူ့ပေါင်ကြားကိုဝင်ပီး လီးကိုကိုင်လိုက်တယ်.. လီးကအကြီးကြီပဲ အရှည်က၇လက်မလောက်ရှိမယ် မဲမဲပြောင်ပြောင်ကြီး ဒစ်ကြီးကလည်း ဒညှင်းသီးဆီသုပ်ထား သလိုပဲ ကျနော် စုပ်ပေးလိုက်တယ် လီးအရင်းကနေ ထိပ်အထိ လျှာအပြားလိုက်ပွတ်ဆွဲသွားလိုက်..ထိပ်လေးကိုငုံလိုက် ရွှေ ဥ လေးတေကိုငုံလိုက် အရင်းအထိစုပ်ပေးလိုက်လုပ်ရင်းနဲ့ ကျနော့်ဖင်ကိုလက်နဲ့နိုက်ပီးချဲ့နေတယ်..... ခနကြာတော့ ကျနော် သူ့ပေါ်တက်ထိုင်တယ်... အား....မရဘူး...ကြီးလွန်းတယ်....နာတယ် အား.. ထိပ်လေးပဲဝင်ပီး ဆက်သွင်းဖို့ခက်နေတယ်... အား နာတယ် အူး...အမေ့.. ကျနော် လီးကိုပြန်ထုပ်ပီး လက်နဲ့ ချဲ့ရပြန်တယ် ပီးမှ လီးကို တံထွေးစွတ်ပီး ပြန်ထိုင်တယ်... ဗြစ်..ဗြစ်..ဗြစ်.. အား...စ်..အိုး..စ် နာတာဗျာ...အင်း..အား..ကျွတ်.. ကျွတ်.. လီးတစ်ဝက်လောက်ပဲဝင်သေးတယ် အရမ်းနာနေပီ အကိုက ဖြည်းဖြည်း ချင်း စောင့်ရင်းနဲ့ အဆုံးထိဝင်သွားတယ်....အား..ကောင်းတာကွာ.. ကျနော် ဖင်လေးပြည့်ကြပ်သွားတာပဲ.. ဖင်ထဲကိုလီးဝင်နေပီဆိုတဲ့အသိတခုကလည်း အရမ်းဖီးရှိတာ ကျနော် အပေါ်ကနေစောင့်ပါတယ် သူကလဲ အောက်ကနေ ထိန်းပီးစောင့်တယ်..အရမ်းကောင်းတာပဲ..အင်း..အင်း.... ကျနော် နောက်ကိုလက်တစ်ဖက်ထောက်ပီး..တစ်ဖက်က ဂွင်းထုနေတယ် မျက်စိ မှိတ်ပီး မှိန်းရင်းနဲ့ပေါ့.... အား..စ်..အိုး..စ်..အား... အင်း....အား...အု..အ.. အချက်၃၀လောက်လိုးပီး. လေးဘက်ကုန်းပေးလိုက်တယ် နောက်ကနေစောင့်တယ် စောင့်တယ် စောင့်တယ် စစ်သေနပ်နဲ့ ပစ်သလိုပဲ တရကြမ်းစောင့်တော့တယ် ... အမေ့..အား..အား..တအားစောင့်ရင်အထဲကနာတယ် အား.. အင်း..အမေ့...အား ကျနော် ဒူးတေရောနာလာတာနဲ့ အလိုက်သင့်လေး.. ဖင်ထဲက လီးလဲကျွတ်ထွက်မသွားအောင်.. အသာထိန်းရင် မပ်တပ်ရပ်လိုက်တယ်.. မပ်တပ်လိုးနေရင် ကျနော် လီးကို ထုပေးနေတယ် အား...အင်း...စည်းချက်မှန်မှန် လိုးနေရင်း ကျနော် ပီးချင်လာတယ်..အဲ့ဒါ နဲ့ အကို ကြမ်းကြမ်းလေးထုပေး.. ပီးတော့ ကြမ်းကြမ်းတမ်းတမ်း စောင့်ပေး အား...အား...အူး...အင်း.. ကောင်းတယ်..ကောင်းတယ်.. လိုးပါ လိုးပါ အား..အား.. အား..အကို့..အား..အကို..အကို...အကို...အား.. ကျနော် ပီးတော့ စအိုက အရင်ကထက်ပိုညှစ်သွားတယ်လေ မကြာပါဘူး အရင်ကထက်ပိုစောင့်လာတယ် သူပီးတော့မယ်ထင်တယ် အား အား အား ညီရယ် အား အား ကောင်းထာကွာ ဆိုပီး ညီးကိုအရမ်းချစ်သွားပီကွာ.. သွားပါ အမရှိနေတာပဲ သီတာက တစ်ကန့် ညေးက တစ်ကန့် မတူဘူးလေ အရမ်းချစ်သွားပီကွာ..အာဘွား... လတွေ ရက်တွေ ပြောင်းလာခဲ့သလို အမနဲ့ ကိုလင်းထင်လဲ လက်ထပ်လိုက်ကြတယ် အမတို့လက်ထပ်ကြပီး ကျနော် တို့ မလိုးဖြစ်ကြတော့ဘူး... ရခါစလင်မယားဆိုတော့ အပီကဲနေလို့ ငါ့ဖင်ကိုမေ့သွားတာလား ဒါပေမဲ့ လစ်ရင်လစ်သလို ကျနော့်ပါးကို ရွှတ်ကနဲ လာလာနမ်းတယ် အသည်းယားတာ ဖင်ခံချင်လွန်းလို ဖင်ကြောတေတောင်စိမ့်စိမ့်သွားတယ်...... တနေ့တော့ အခွင့်အခါသင့်ပီလေ.. တောထဲကို ညီကိုနှစ်ယောက်အတူသွားရတယ် တောထဲရောက်တော့..လူရှင်းတာနဲ့ ပဲစင်းငုံခင်း အလယ်ခေါင်လောက်ထိဝင်သွားပီး ပုဆိုးကိုဖြန့်ခင်းလိုက်တယ် ကျနော် ပက်လက်နေလိုက်တယ် ကျနော် ခြေနှစ်ချောင်းကို ထမ်းပီး သူ့လီးကိုတံထွေးစွတ် ကျနော် ဖင်ကိုလည်းတံထွေးစွပ်ပီး သွင်းပါတော့တယ် အား...အင်း..ဗြစ် ဗြစ် အား...အင်း..အား... ကျနော် အရမ်းကောင်းတာပဲ နာတာကိုလည်းမသိတော့ပါဘူး အရမ်းခံချင်စိတ်ပျင်းနေတော့ အရမ်းပဲ အိုး..စ်..အား..စ်.. ဖြည်းဖြည်း မှန်မှန် လိုးနေတယ်တယ် အကြမ်းလိုးတာထက် မှန်မှန် လေးလိုးတာက ပိုကောင်းတယ်လေ... ဖွတ်..ဖွတ်..ဖပ်..ဖပ်.. ဖွတ်.. ဖပ်..အင့်...အင့်.. အား..အား..အား.. အိုး..စ်..အား..စ်.. အကို ရယ်ကောင်းထာ...လိုးပါ..လိုးပါ... အား..အရမ်းကောင်းတာပဲ အား...အား... ကျနော် ခြေနှစ်ဖက်ကိုထမ်း ခါးကိုသေချာကိုင်ပီး မပ်တပ်ထလိုက်တော့ ကျနော့်လက်က သူ့ဂုတ်ကိုသိုင်းဖက် လိုက်တယ်...ကျနော် ကိုချီပီးလိုးများ မြှောက်ကနဲ မြှောက်ကနဲ ဖြစ်သွားတယ် အား..အင်း...အား..အိုး..စ်... သူ့လို..သန်မာကျစ်လစ်ပီး လီးကြီးကြီးနဲ့သာ နေ့တိုင်းခံရရင် အာဂဖင် လင်တော်ရကျိုးနပ်ပီလေ.. အား..အား..ဖောင်း..ဖောင်း... ပြွတ်..ဖွတ်..ဖပ်..ဖပ်....အား ကျနော် ကိုပြန်ချပီး..လေးဘက်ထောက်လိုးပြန်တယ် အရမ်းကြီးမလိုးတာက အထွက်အထိပ်ကိုပိုရောက်စေသလား မသိ ကျနော် အရမ်းကောင်းနေပီ သူလဲအရင်ကထက် ပိုစောင့်လာပီ အား အား အင်း အား အား.. ညီ..အား..အား.. အကိုပီးပီ....အား.. ကောင်းတာကွာ အဲလိုနဲ့. ယောက်ဖ နဲ့လဲလိုးဖြစ်တယ် ဖိုးခွားနဲ့လဲလိုးဖြစ်တယ် ကျနော့်ဘဝမှာ..... သူကြီးသားမက်ဇီးကွက် ရယ် ရေထမ်းသမား ဖိုးခွား ရယ် ရှိရင် ပြည့်စုံပါပီ။ Kar Yan Thet Lwin ( wine chit )

Post a Comment

0 Comments